Liikmestaatus

TOETAJA

Toetajaliige ei pruugi igapäevaselt pintsette käes hoida, aga ta väärtustab iluteenindajate tööd ja soovib anda oma panuse.

Õigused:
1. Tasuta või väikese tasu eest osalemine üldistel seminaridel
2. Võimalus osaleda loosides, töötubades, partnerite kampaaniates

3. Tänukiri ja nähtavus “Toetajaliige 2025” nimekirjas
4. Infokiri kord kuus

5. Digitaalne märgis “Liidu toetaja” profiilile või kodulehele

PARTNER

Partner on eraisik, ettevõte või bränd, kes toetab Liidu tegevust, aidates kaasa igapäevasele tööle ning osaledes koolituste ja teiste ürituste korraldamisel.
Näiteks: koolitajad

Õigused:
1. Saada ametlik ja Liidu poolt tunnustatud märgise – “Liit usaldab”

2. Võimalus brändi logo ja tutvustus Liidu kodulehel ja sotsiaalmeedias. Sh olla tunnustatud koolitajate nimekirjas.

3. Ligipääs professionaalsele testgrupile uute toodete proovimiseks ja tagasisideks

5. Pakkuda näidistooted või testimiseks mõeldud komplekte ainult liikmetele

Kohustused:

1. Tasuda õigeaegselt kokkulepitud sponsortoetus või rahaline panus

2. Tagada Liidu liikmetele erihinnad, eksklusiivsed kampaaniad või kingitused vähemalt kord aastas

3. Hoida koostöö kvaliteetne, väärikas ja Liidu väärtustega kooskõlas

4. Pakkuda koostöö käigus korrektset infot ja kontaktisikut jooksva suhtluse jaoks.

Täpsemad detailid sõnastatakse iga partneriga personaalselt koostöölepingus.

SPONSOR

Sponsor on eraisik, ettevõte või bränd, kes toetab Liidu eesmärke – olgu see toodete, tasuta koolituste või finantsilise panusega.
Näiteks: ettevõtted

Õigused:

1. Ametlik märgis “Liidu sponsor” – kasutamiseks oma turunduses ja pakenditel

2. Logo ja tutvustus avalehel, uudiskirjas ja ürituste visuaalidel
3. Eksklusiivne nähtavus suurüritustel (nt võistlused, aastakonverents, tunnustusõhtud): logo laval, reklaammaterjalides, kinkekottides

4. Õigus korraldada koostöös Liidugaga ühiskampaaniaid ja sündmusi

5. Ligipääs liikmete statistikale ja kampaaniate tulemusraportile (ilma isikuandmeteta)

6. Eksklusiivne ligipääs liikmetele suunatud turunduskampaaniateks – nt e-kirjad, sotsiaalmeedia, liikmeala

7. Võimalus teha koostöös Liiduga toote- või teenuseesitlusi (nt live demo, testimise kampaania)

8. Kutsetega esinduskoht suurüritustel või ümarlauas – võimalus esindada brändi otse valdkonna ees

9. Konsultatsioonikoht või paneeliosa Liidu arenguplaanides (1x aastas)

Õigus olla esitatud kui “sponsor”, „aastasponsor“ või “peasponsor” vastavalt kokkulepitud tasemele.

Kohustused:

1. Tasuda õigeaegselt kokkulepitud sponsortoetus või rahaline panus

2. Tagada Liidu liikmetele erihinnad, eksklusiivsed kampaaniad või kingitused vähemalt kord aastas

3. Hoida koostöö kvaliteetne, väärikas ja Liidu väärtustega kooskõlas

4. Pakkuda koostöö käigus korrektset infot ja kontaktisikut jooksva suhtluse jaoks

Täpsemad detailid sõnastatakse iga sonsoriga personaalselt koostöölepingus.

TÄISLIIGE

Õigused:

1. Õigus osaleda ja hääletada üldkoosolekul

2. Õigus kandideerida valitavatesse organitesse

3. Ligipääs liikmetele mõeldud koolitustele, võrgustikule ja tugiteenustele

4. Liikmesoodustused toodetele, teenustele ja sündmustele

5. Õigus teha ettepanekuid Liidu arenguks ja otsusteks


Kohustused:

1. Tasuda aastane liikmemaks
2. Järgida Liidu põhikirja ja eeskirju

3. Aidata kaasa Liidu eesmärkide täitmisele


Pakkumised: 

1. Soodustusega koolitused ja töötoad, mis aitavad tõsta tema erialast taset.

2. Soodustused koostööpartnerite toodetele

3. Võimalus olla koolitus- või võistluste kohtunik

5. Digitaalne “Liidu täisliige” märk, mida saab kasutada oma sotsiaalmeedias või kodulehel

Täisliikmetel on võimalus seda nimekirja täindada veelgi!